moasandra

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

heaven is a place on earth ♥

Av moasandra ♥ - 24 april 2011 16:11

heeeej.

Har inte bloggat på ett tag nu, har haft annat att göra :)Sitter just nu i uterummet och lyssnar på musik , http://open.spotify.com/album/1y8e73w1US...8e73w1USvFUQ0B4XRlsX , underbara låtar.


Iallafall, var nere i Malmö i helgen med kusin, shoppade och spelade monopol, mys helg alltså.Jag och kusin blev hämtade av Andreas och Sandra vid 18.00 i fredags, Andreas körde före med deras Ullareds påsar och så jag och Marion åkte med Sandra efter, släppte av Ozzy med Andreas och sen åkte vi och handlade mat, sen blev det att grilla flintastek och hamburgare med pommes, mums, sen grillade vi bananer med choklad i och glass till det, sen gick jag och Marion upp och satte oss i badet, babyolja i , kände mig jätte oljig efter det xD, inte så musigt men ja, sen klädde vi på oss mys kläder och sen spelade monopol, var jättetrött så vid kvart i tolv höll jag på att somna så jag gav upp och la mig i soffan medans dom andra spelade klart, Sandra vann, Marion kom tvåa och Andreas tre, och jag sist..sen gick vi upp och la oss. Vaknade vid typ halv tio så vi gick upp och gick ut med Ozzy sen in och käka frulle och sen upp och göra v oss sen blev det att åka in till stan och gå och kolla i affärer, sen efter några timmar åkte vi hem och packade ihop våra saker och slängde in det i bilen och sen åkkte vi till Entré och gick i affärer där också, sen körde Andreas oss till centralen, köpte tåg biljetter och något att dricka sen gick vi ner till tågen, satt och vänta i kanske en kvart sen kom tåget vid typ tio över sex. sen vid tio i sju hämtade mamma oss vid knutan och sen körde vi och lämnade Marion, sen blev det hem och käka påskmat och kolla på tv.

Idag händer det nog inte så mycket, Linnéa kommer nog hit senare så sticker vi ut och kör eller stannar hemma och solar, gött väder liksom ;) så ska ta och dra in i duschen nu.


hörs kanske senare :)

puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moasandra ♥ - 31 maj 2011 15:40

Moa Ssandii HanssonSkapa en profillänk

Av moasandra ♥ - 31 maj 2011 15:10

Helluuu. Sitter hemma hos farmor nu, sjukt varmt.. Kom hem från skolan för typ en kvart sen, ska duscha och sånt sen ut med Amina tror jag, och sen kanske träffa älsklingen :)♥ Ska iallafall ta och käka något nu, skriver mer senare :) ...

Av moasandra ♥ - 30 maj 2011 16:37

Tjaooo!   Kom hem för typ en halvtimme sen eller något sånt. Har inte hänt så mycket idag. Eller jo, jag sprang från busshållplatsen till skolan för att hämta min mobil jag glömde i skåpet och sen tillbaka till busshållplatsen på FEM minuter, och...

Av moasandra ♥ - 29 maj 2011 21:04

Ny design + header uppe , ser ni inga förändringar klicka på f5 ,:)   nu går jag och lägger mig , skola imorgon ju :)   godnatt :) ...

Av moasandra ♥ - 29 maj 2011 20:17

håller på med ny design+header, så det kommer upp antingen ikväll eller imorgon. ...

Presentation


Ciao, är en glad och sprallig tjej på snart 15 år.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards