moasandra

Alla inlägg under februari 2011

Av moasandra ♥ - 28 februari 2011 17:01

Hej alla söta och fula läsare !   


Blev ingen uppdatering på lunchen, var hungrig och hade fullt upp med att snacka med tjajooornaaaaaa ! Love på dom!   


Har nyss kommit hem, fick sluta kvart i två istället, hade ingen lärare. Gick hem till farmor och satte mig där och väntade på pappa som kom halv fem typ. 

Ikväll, eller senare iallafall, eller kanske efter jag har skrivit här, ska jag nörda sims3    tihihi, kul!   


Men iallafall, på fredag fyller Sofi år, vet inte om vi skulee ut och bowla eller något för att fira henne på något sätt, annars blir det väl att vara på ättekulla som vanligt. Kanske stannar där imorgon och sånt mysigt.   


Teckningen jag började på igår har inte gått vidare bra, vettifan vad det ska bli, menmen, det blir väl bra till slut, eller så slänger jag den och börjar på något nytt istället   .


Men nu ska jag iallafall kolla facebook och sånt sen speeeelaaaaaa!   

Skriver mer senare.


xoxo.


ps; Maaammmaaaaaaa, du vet att jag älskar dig sjuuuukt mycket, men nu är det så här att jag jääätttteeeegääääärnaaa vill pierca tungan eller navelen...

 


  



  

Mannen i mitt liv!♥♥

Av moasandra ♥ - 28 februari 2011 09:25

Blir dålig uppdatering idag. Har inte tid , kanske uppdaterar på lunchen. Ska iallafall ha no klockan tio segt men jaja.Xoxo.

Av moasandra ♥ - 28 februari 2011 07:09

Mobilblogg.Sitter på bussen till skolan nu, börjar om 50min så får se ifall jag kommer i tid. Slutar 15.20 idag så det blir en lång dag, men så måste det va ibland -.-xoxo

Av moasandra ♥ - 27 februari 2011 20:52

Ciaaaaaaaaaaaao babes! 


Sitter just nu och kollar runder lite på olika sidor, funderar på att köpa Nintendo dsi i rosa (ofc) eller PSP, fast blir nog Nintendo dsi..


Annars då? , jodå, det rullar på som vanligt. 

Sitter och ritar samtidigt som jag skriver, vettifan vad det ska föreställa men jaja..


Det var allt idag tror jag.


Skriver nog imrogn när jag sitter på bussen till skolan   


xoxo.


   snyggt (y)

Av moasandra ♥ - 27 februari 2011 19:33

Hej!


Dålig uppdatering idag jao. Men har inte hunnit, har städat hela dagen.. Sjukt tråkigt men det måste göras.   

Ska snart ner och käka toast hoppas jag.   


Har fått mer plats på skrivbordet nu så att jag kan börja rita igen, har liksom haft massa saker på hela skrivbordet innan xD.


Skriver mer senare.


xoxo.


  

ögon :p

Av moasandra ♥ - 27 februari 2011 17:11

Dag 2 – Min första kärlek


Min första kärlek, kommer jag faktiskt inte ihåg.. Lite tråkigt kanske, men jag gör faktiskt inte det.. Så det finns inte direkt något att skriva.

Så ja..

Av moasandra ♥ - 26 februari 2011 21:35

Tjena!


Har nyss kollat på melodifestivalen, sjukt segt, men jaja.


Har sjukt tråkigt så får väl ta och kolla facebook och lite sånt och sen blir det väl att kolla tv och datan igen   


Saknar min älskling något sjukt     


Ska göra något annat nu.


xoxo.



  

Av moasandra ♥ - 26 februari 2011 16:51

Heej!


Sitter och nördar med Rebeccaaaaaaaaa , har inget att gööööraaaaaaaaa.


Hejdå.


  

  

Presentation


Ciao, är en glad och sprallig tjej på snart 15 år.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards