moasandra

Alla inlägg under april 2011

Av moasandra ♥ - 25 april 2011 19:38

Orkar inte blogga. Vi hörs när vi hörs.

Av moasandra ♥ - 24 april 2011 22:43

Sitter hemma hos Linnéa nu, ska nanna här inatt.


Var ute och körde/åkte innan, göttans, massa folk som körde om Linnéas lilla röda moped :(

hahaha.

imorgon kör vi nog till mölledammarna och sånt.


nu blir det bildbomb.


           

dreggeeeeeelll.

Av moasandra ♥ - 24 april 2011 16:11

heeeej.

Har inte bloggat på ett tag nu, har haft annat att göra :)Sitter just nu i uterummet och lyssnar på musik , http://open.spotify.com/album/1y8e73w1US...8e73w1USvFUQ0B4XRlsX , underbara låtar.


Iallafall, var nere i Malmö i helgen med kusin, shoppade och spelade monopol, mys helg alltså.Jag och kusin blev hämtade av Andreas och Sandra vid 18.00 i fredags, Andreas körde före med deras Ullareds påsar och så jag och Marion åkte med Sandra efter, släppte av Ozzy med Andreas och sen åkte vi och handlade mat, sen blev det att grilla flintastek och hamburgare med pommes, mums, sen grillade vi bananer med choklad i och glass till det, sen gick jag och Marion upp och satte oss i badet, babyolja i , kände mig jätte oljig efter det xD, inte så musigt men ja, sen klädde vi på oss mys kläder och sen spelade monopol, var jättetrött så vid kvart i tolv höll jag på att somna så jag gav upp och la mig i soffan medans dom andra spelade klart, Sandra vann, Marion kom tvåa och Andreas tre, och jag sist..sen gick vi upp och la oss. Vaknade vid typ halv tio så vi gick upp och gick ut med Ozzy sen in och käka frulle och sen upp och göra v oss sen blev det att åka in till stan och gå och kolla i affärer, sen efter några timmar åkte vi hem och packade ihop våra saker och slängde in det i bilen och sen åkkte vi till Entré och gick i affärer där också, sen körde Andreas oss till centralen, köpte tåg biljetter och något att dricka sen gick vi ner till tågen, satt och vänta i kanske en kvart sen kom tåget vid typ tio över sex. sen vid tio i sju hämtade mamma oss vid knutan och sen körde vi och lämnade Marion, sen blev det hem och käka påskmat och kolla på tv.

Idag händer det nog inte så mycket, Linnéa kommer nog hit senare så sticker vi ut och kör eller stannar hemma och solar, gött väder liksom ;) så ska ta och dra in i duschen nu.


hörs kanske senare :)

puss.

Av moasandra ♥ - 19 april 2011 21:19

herregud vilken dag!

helt kul asso :D


tog bussen ner till stan vid tio i tre, mötte micka där sen väntade vi på Emma som kom vid fyra, sen bussen till Väla motorstadium.

Drog loss allt tyg inne i bilen, tog bort sätena, kapade kablar och tog bort plasten inne i bilen. 

GJorde allting på tre timmar ungefär, nästa vecka blir det att plocka väck motorn och draget och så kommer HD.

Låter inte som om vi har gjort så mycket, men det har vi verkligen, har ont i mina fingrar nu.. :(


Nu ska jag iallafall ta och kolla på film, blir båda Sex and the city filmerna :)


puss.

Av moasandra ♥ - 19 april 2011 11:26

godmorgon.


idag blir det det där projektet jag skrev om tidigare.

ska ta bussen till knutpunkten vid tio i tre sen är jag väll hemma vid halv nio, får se om jag sticker ut och springer då.


iallafall, nu ska jag ta och göra v mig och sen fixa lite här hemma så skriver inte mer idag.


puss.

Av moasandra ♥ - 18 april 2011 21:58

sitter just nu i min säng och tycker synd om mig själv, håller på att bli förkyld och har ont i min fot :( inte braaaaaaaaaa...


kanon dag idag, stallet och så, blev att rida lite efter mami hade ridit, gött, har inte ridit på flera veckor så kommer nog ha träningsvärk imorgon.. aja.


imorgon blir det att ta bussen in till stan vid tio i tre, ska möta micka vid fyra på knutan  och sen blir det att åka till väla motorgård. :D taggad :)


nu ska jag ta och läggar mig och kolla på en film, hörs imorgon kväll tror jag.


puss

Av moasandra ♥ - 17 april 2011 18:28

sitter just nu på någon sån madrass, sån blå uppblåsbar och tittar på tv, älskling sitter i min säng och spelar mobilspel? mooooooget.


baby sover här inatt, mys.

ska fan vara vaken hela natten och mobba älskling :)

vet inte varför kändes bara bra och skriva så x'dddd


aja, nu ska jag pussa på babe.


puss&kram.

Av moasandra ♥ - 17 april 2011 09:07

ja, godmorgon, har varit uppe sen åtta, inte roligt, är trött som satan, men ja, kan inte sova nu, ska snart dra över till faster och sen blir det kyrakn för dop.


huset är fullt av gäster och hundar.. kul att släkten är här..


när jag kommer hem efter dopet ska jag SOVA, annars lär  jag somna typ nio ikväll och det vill nog inte Jeff att jag ska göra om han nu ska sova här..


nu ska jag ta och fixa det sista.


skriver nog inte mer idag.


puss&kram.

Presentation


Ciao, är en glad och sprallig tjej på snart 15 år.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards